top of page

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Advarsel, lang post, vennligst les <3


-Når skal dere åpne de andre salongene/hva skjedde med de andre salongene?  


Du har kanskje lest det før, men på grunn av at vi ufrivillig måtte stenge alle våre salonger, grunnet COVID-19, endte vi dessverre med å bli slått konkurs. Dette gjelder da alle salongene - Holberg, Storo, Bergen og Trondheim. Den eneste salongen vi kommer til å fortsette med er vår nye salong på Bislett, Thereses gate 39. 



-Hvem vil dere anbefale oss å dra til nå i Bergen og Trondheim? 


Heldigvis har noen av våre tidligere stylister åpnet eller skal åpne opp deres egne salonger i både Bergen og Trondheim som du kan fortsette å gå til. 



-Så den nye salongen i Thereses gate er det samme som før?


Nei, Brow Rehab i Thereses gate er en helt ny bedrift og konsept. Vi har altså startet med helt blanke ark. Vi har det samme navnet og noen av de gamle stylistene, men bedriften i seg selv, booking systemet, e-posten og resten er helt nytt. 



-Hvorfor kan jeg ikke bruke gavekortet mitt fra de gamle Brow Rehab Salongene?


Grunnet konkursen og at vi måtte stenge ned de gamle salongene, kan man dessverre ikke bruke de tidligere gavekortene da ingenting av dette tilhører oss lenger. COVID-19 var ikke lett for salongene våre, i og med at vi ble slått konkurs og måtte starte helt på nytt igjen. Så selvom vi hadde ønsket å gi dere gratis/rabatterte behandlinger, kan vi dessverre ikke det. 


-Godtar dere de gamle klippekortene?


JA! Det er det minste vi kan gjøre. Så hvis du fortsatt har et klippekort, må du huske å ta det med så du får nye klipp hver gang du er hos oss! Med vårt nye bookingsystem vil vi også kunne holde styr på hvor mange klipp du eventuelt har. 



-Hvorfor er nettbookingen annerledes og hvorfor er det ikke lenger en egen bruker konto for oss kunder?


På grunn av at vi har startet en ny salong, har vi og et nytt bookingssystem. Det er også mye enklere å bruke! Bedriften vi nå bruker har kontrollen på alle funksjonene i systemet, så vi kan dessverre ikke gjøre noe med bruker kontoer for dere. Men de har sagt at dette er noe de vil fikse! Avbestillinger av behandlinger er veldig enkelt i det nye systemet. I bekreftelses e-posten dere mottar ved bookinger, vil det alltid være en link nederst i mailen hvor man blir direkte sendt til en side hvor man kan avbestille timen. Det er viktig å huske på at du kun kan avbestille en time 24 timer før selve behandlingen. Er man en time for sen, vil ikke siden godta avbestillingen. Oppstår det noen problemer kan dere alltid sende oss en e-post! 



-Hvorfor mottar jeg ikke oppdatert info om salongen deres?


Det er fordi du ikke har takket ja til vårt nyhetsbrev! I følge loven kan vi ikke sende det ut til dere som ikke har godtatt dette. Så hvis du ønsker å være en av de første til å motta ny info, tilbud, osv. fra oss, er det bare å takke ja til dette.



-Hvorfor kan jeg ikke booke time med Silje online?


Som eieren av Brow Rehab, er jeg en veldig travel dame med en full kalender. Så mye jeg som jeg elsker å fikse bryna til alle sammen, er det dessverre ikke nok timer i løpet av en dag. Så for nå har jeg stengt listene mine (også fordi jeg er fullbooket), så håper jeg alle kan forstå at det er mange andre ting jeg må gjøre for å få den nye salongen til å fungere bra! Men jeg må bare si at stylistene her på Brow Rehab har alle blitt opplært av meg og jeg kan anbefale alle på det sterkeste (det er jo derfor jeg ansatte de;)). De er alle fantastiske!


-Hva skjedde med Stian/Hvorfor er jeg booket inn med noen andre?


Dessverre så bestemte Stian seg for å flytte tilbake til sin hjemby, Skien, så han måtte avslutte sin tid her hos oss i Brow Rehab. Men husk å fortsette å følge han på hans instagram @browstian, hvor han kommer til å oppdatere dere om hans neste arbeidsplass i Skien!



På grunn av at Stian sluttet etter vi åpna listene våre, måtte vi flytte over 100+ kunder. Vi beklager hvis du ikke har mottatt noe informasjon om dette. Men vi har flyttet kundene hans til meg, Silje, og Hanne. Vi har begge jobbet like lenge, hvis ikke lenger enn Stian, så du er i trygge hender!


-Kan jeg bestille time/stille spørsmål via DM på sosiale medier?


Det er ikke alltids lett å holde styr på alle meldingene vi får på instagram, så vi tar booking kun via e-post, telefon eller via nettbookingen vår. Har du andre spørsmål svarer vi deg gjerne på DM, men det kan hende det tar litt lenger tid før du får et svar. Har du spørsmål angående dine bryn anbefaler vi deg å sende oss en e-post, slik at du kan få det beste svaret fra stylistene våre.


-Sender dere produktene deres i posten?


Akkurat nå har vi ingen nettbutikk, men hvis det er en spesiell grunn for at du trenger produkter må du gjerne sende oss en e-post. 



Men husk at vi selger produktene våres til andre salonger i Norge. Vi vil snart oppdatere dere på hvor du kan få tak i dette, hvis du ikke bor i Oslo. 


-Hva er reglene deres i forhold til avbestillinger?


Vi har de samme reglene om avbestilling som før. 



Avbestillinger:

Brow Rehab har en 24 timers avbestillingsregel. Hvis du ønsker å avbestille eller endre bestillingen din, må det gjøres 24 timer i forveien via e-post eller telefon. Dersom avbestillingen ikke gjøres 24 timer før vil kunden betale for timen i sin helhet. 


Vi godtar ikke avbestillinger via sosiale medier, tekstmelding eller talepost. Hvis du ikke kan nå oss via telefon, må du sende en e-post. 


Forsinkelser:

Vi har en 10 minuttersregel hvis du kommer for sent. Dette er fordi stylisten trenger den tiden som er satt opp for å utføre behandlingen. Hvis du kommer senere enn 10 minutter til timen din, er det ingen garanti for at stylisten rekker å bli ferdig med hele behandlingen, men du må fortsatt betale full pris. Hvis du tror du kommer til å komme for sent til timen din er det viktig at du informerer oss på telefon eller e-post.



-Har dere fortsatt studentrabatt?


Ja, det har vi! Det er 10% på alle våre signaturbehandlinger - Brynsløft, Brow Lamination, Manscaping og Vippeløft. 


-Hvorfor tar dere ikke alltid telefonen?


Vi er en salong som nesten alltid er fullbooket, så det kan være vanskelig for oss å svare på telefonen mens vi har kunder (spesielt nå mtp. COVID-19). Vi prøver alltid å gjøre vårt beste med å ringe opp igjen alle som har ringt så fort vi får tid. Hvis det haster kan du også sende oss en e-post. 



-Hva er forskjellen på Brynsløft og Brow Lamination?


Når man gjør Brow Lamination bryter vi ned hårene slik at vi kan få de til å ligge i den stillingen man selv ønsker, i tillegg til å gjøre ett fullt Brynsløft - farge, vokse og forme med pinsett. Brow Lamination er en helt fantastisk behandling for deg om du har strie hår som ikke holder seg der du børster de, om du har krøllete hår, eller om du bare ønsker mer fyldige bryn. 



-Hva skjedde med Microblading?


Etter at vi måtte stenge de tidligere salongene og åpne en ny salong, har vi droppet microblading behandlingen. Dette er på grunn av plassen i salongen. Våre tidligere stylister som utførte microblading, vil begynne i nye salonger eller åpne egen salong. Følg de på instagram for oppdateringer!




-Hva er reglene om oppfølgingstimer?


Våre oppfølgingstimer er et tilbud vi har for våre kunder som booker en ny time innen 3 uker etter første Brynsløft. Oppfølging koster 460,-. 


Det er viktig å huske på at man ikke kan booke oppfølging om det har gått over 3 uker. Dette er fordi vi setter av kortere tid til oppfølging, da vi allerede kjenner kundens bryn og ønsker. Går det over 3 uker må du derfor booke et nytt Brynsløft for 690,-. Hvis vi ser i bookingsystemet at det har gått over 3 uker, må du betale for ett fullt brynsløft.



Vi gjør heller ikke oppfølging om du har vært å fikset brynene i en annen salong. Oppfølgingstimer er kun for våre kunder i Brow Rehab. 



Spørsmål angående COVID-19



-Hva må jeg som kunde huske på før og under timen min?


Det er veldig viktig at vi ikke har drop-in kunder på dette tidspunktet. Hvis du ønsker å booke en time: ring oss, send e-post eller book på nettbookingen. Hvis du ønsker å kjøpe produkter, kan du sende oss en mail og vi vil møte deg utenfor salongen. Hvis du har noen spørsmål angående brynene dine, send oss en e-post. Vi vet at det ikke alltid er lett, men for både vår og deres sikkerhet, er dette noe vi må gjøre nå.


Det er og VELDIG viktig at du ikke tar med deg noen andre inn i salongen til timen din. 



IKKE LOV MED TELEFON, DRIKKE ELLER MAT. 



Vi setter stor pris på om dere begrenser praten inne i behandlingsrommet. Akkurat nå skal den eneste praten kun være om det som trenger å bli sagt om brynene dine og behandlingen. 



-Hvorfor koster det 25,- ekstra for alle behandlingene?


Dette er for at vi skal klare å holde salongen oppe å gå, men samtidig så ren og hygienisk som mulig. Vi må legge til 25kr for at vi skal ha råd til å kjøpe ekstra Antibac, munnbind, osv. 


Vi er veldig takknemlige for tålmodigheten og forståelsen rundt dette med COVID-19. De siste månedene har vært veldig spesielle, men vi har heldigvis veldig lojale og fine kunder. Selvom vi skulle ønske at alt kunne gå tilbake til det normale, kan vi ikke gjøre annet enn å følge reglene og være tålmodige. Vi setter og stor pris på tilbakemeldinger! Vi vil alltid gjøre vårt beste for at kundene skal føle seg trygge. Ikke nøl med å kontakte oss om det skulle være noe, både på godt og vondt<3



Alt vi skriver på e-post og på sosiale medier, osv. er viktig. Så vi håper dere tar dere tid til å lese igjennom alt. 



Har du noen flere spørsmål, gjerne kontakt oss :)

bottom of page