Kjøpsinformasjon

Bestilling

Ordrebekreftelse: Du vil bli kontaktet via e-post når bestillingen din er bekreftet, og når den er sendt.

Sjekk også din e-post kontos spamfilter. Om du ikke har mottatt denne ta kontakt med oss på cosmetics@browrehab.no (man-fre 10-15).

 

Frakt og levering

Fraktkostnad: kr 70,-. Ingen toll, alt sendes fra Norge. Gratis frakt for bestillinger over 600,-.
Leveringstid: 2-5 arbeidsdager (Vi sender ut pakker hver tirsdag og torsdag fra Oslo - dette kan variere avhengig av helligdager og forretnings-relaterte årsaker. Bestillinger som sendes inn etter kl 15:00 disse dagene, blir sendt ut neste mulige dag).
Leveringsmåte: Brev- eller pakkepost med Bring. 
Levering utland: For tiden har vi dessverre ingen levering i utlandet.


Kundens ansvar om riktig adresse.

Det er kundens eget ansvar å skrive rett adresse. Kunden må sjekke om adressen stemmer ved utsjekk og betaling. Det er dessverre ikke mulig å endre adresse etter at ordren er lagt da ordrene pakkes tidlig neste virkedag fra vårt lager. Det er svært viktig at postnummer og gatenummer stemmer, da Bring er meget streng på at disse må være korrekte. Vi fraskriver oss ansvaret om kunden ikke har oppgitt korrekt adresse og vil da vente på en evt retur fra Bring før vi sender ut pakken på nytt. Kunden må selv stå for portoutlegg for ny utsendelse. Kunden kan velge å angre kjøpet, men porto blir da trukket fra ordresum før tilbakebetaling.
C/O adresse viktig om du bor på annen adresse enn din folkeregistrerte. Bor du på en C/O adresse er det viktig at du får med fullstendig navn på den som er folkeregistrert på adressen.


Eksempel:
Kar Nordmann (ditt navn)
C/O Ola Nordmann, Brynveien 20 (den du bor hos + gate/veinavn)
0260 Oslo

Betalingsmåter

Du kan betale med kort (VISA, MasterCard eller American Express), PayPal eller gavekort fra Brow Rehab Cosmetics AS. 

Orderen er bindende.

Når ordren er lagt, kan den dessverre ikke endres i etterkant. Dette siden alle ordrer går tidlig neste virkedag inn til pakking. Det er heller dessverre ikke mulig å bytte i en allerede lagt ordre. Vi beklager, men disse rutinene er satt for å sikre alle våre kunder raskest mulig levering. Det er naturligvis alltid mulig å sende inn for å bytte/returnere/angre kjøpet etter gjeldende norske lover.